Direktlänk till inlägg 7 juli 2011

Mitt första inlägg.

Av Sara Persson - 7 juli 2011 21:06

Hej. 
Tragiskt men sant så har jag skaffat blogg. Blää jag gillar inte ens tanken på blogg men de e dock för att jag är en tankspridd kvinna så jag tänkte skriva ner lite vad som händer i livet, hur jag upplever saker o ting.

Ni kan redan förbereda er på massa GNÄLL, eftersom jag e jättegravid. ;-) Höhö. 

Jag har inte planerat denna bloggen ett dugg, så ni vet!  
Ni kommer nog tycka detta blir långtråkigt o läsa men de skiter jag i :-D 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Persson - 16 augusti 2011 19:20

Hej. Jaa det var väl ett tag sedan jag skrev här. Det händer inte så värst mkt mer än att vi går och väntar på att lille plutten vill titta ut från mammas mage!   Det är krämpor o gnäll dagarna igenom med andra ord! Stackars Otto     men tror han är ...

Av Sara Persson - 30 juli 2011 12:28

Hallå ja.Vädret kan man ju inte klaga på? eller? !   Åhh för fanders hela sommaren regnar ju bort nu.Aja, Har haft kalas för Otto i onsdags då han fyllde år, de gick hyfsat smärtfritt  Har varit och hämtat vår vagn (kunde inte hålla mig längre) så ...

Av Sara Persson - 21 juli 2011 18:40

Hej hopp     Ja, dryga dagar nu det regnar,blåser o absolut ingenting händer!  Gubben jobbar sin sista kväll nu sen har han semester i 2 veckor, har inget planerat. Allt hänger på vädret!   Gick in i vecka 33 idag (32+0)  Dock känns det som en ...

Av Sara Persson - 19 juli 2011 20:32

Jaha, Niklas min bror fyller ju 30 år den 8 september så vi familj/vänner har lagt ihopa så han skulle få hoppa fallskärm och det blev en överraskning igår för honom när vi kom dit och chockade honom med att han skulle hoppa 2 timmar senare! Han blev...

Av Sara Persson - 12 juli 2011 19:40

Hej .Ojoj i söndags kväll slog en konstig förkylning på mig, trodde jag skulle bli sängligandes och det var jag nästan igår med, men nu känns det mkt bättre de kommer på kvällen/natten/morgonen. Fick även inflamation i min piercing så tog ut den för ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards