Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Sara Persson - 12 juli 2011 19:40

Hej .
Ojoj i söndags kväll slog en konstig förkylning på mig, trodde jag skulle bli sängligandes och det var jag nästan igår med, men nu känns det mkt bättre de kommer på kvällen/natten/morgonen.
Fick även inflamation i min piercing så tog ut den för säkerhetsskull.


Idag tisdag har jag varit rejält duktig o e såååå mega duktig.
Dammade,damsugade,tog toaletten,våttorkade golven, bar ner 2 st dörrar till källaren *puuh* .  
Snacka om foglossning,ryggont-- deluxe.. haha


Sedan när gubben kom hem körde vi till mina päron i Häljarp och badade en stund, skööööööönt  
Sen håller jag minnskäl på o tvätta nu oxå, har dessutom renbäddat sängen  


Imorgon ska jag till min kära "mormor" Lollo o hälsa på!   


P.S Otto skruvade ihop spjälsängen igår så nu e den på sin plats, skötbordet började han på men blev aldrig klar!  


Nä nu har jag ju skrivit för mkt detaljer som jag inte skulle göra, men de kändes skönt att skriva lite!


TJAAAAOOO!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards